Zacząłem go oglądać po tym jak obejrzałem wszystkie sezony Chucka, który bardzo mi się podobał.
Jestem aktualnie na ostatnim odcinku pierwszego sezonu Psycha i jak dotąd jest super. Oby tak
dalej.
Trochę podobny jest Monk (tzn. połączenie komedii z kryminałem/sensacją). Natomiast z nowszych produkcji nie przychodzi mi nic do głowy.
Bardziej na poważnie, ale mimo to też "z jajem" jest Burn Notice.
http://www.filmweb.pl/serial/The+Good+Guys-2010-555366
http://www.filmweb.pl/serial/%C5%BBar+tropik%C3%B3w-1991-94311
http://www.filmweb.pl/serial/Inspektor+Eddie-2003-112970 (niedokończony niestety)
http://www.filmweb.pl/serial/Terriers-2010-526548 (trochę mniej humorystyczny)
http://www.filmweb.pl/serial/Castle-2009-488486
http://www.filmweb.pl/serial/The+Wrong+Mans-2013-683301
Chuck to genialny serial :)
Mi Psych też się podobał szczególnie z początku gdy budowana była znajomość pomiędzy Spencerem a Julliet, a końcowe sezony według mnie lekko przynudzają.
Też zaczęłam oglądać ten serial po obejrzeniu Chucka, jak się dowiedziałam, ze w "Psych: The Movie" gra Zachary Levi. Kończę ósmy sezon, a obydwa seriale to złoto :))
Filmu jeszcze nie widziałam (mam zamiar dziś obejrzeć), ale bardzo niska ocena na Filmwebie bardzo mnie dziwiła. Poza tym, podobno druga część ma być lepsza.